9/18/2015

Beauty Wishlist II.

Opět Vás zdravím a přináším Vám nový článek - tentokrát zaměřený na kosmetiku. Všichni známe klasické schéma - dochází Vám řasenka a najednou i pudr, makeup, korektor a cokoli, na co si člověk může jen vzpomenout. Proto jsem se rozhodla, že si udělám menší seznam přání, abych se měla čeho držet a nenakupovala kraviny, až budu všechno kupovat a také proto, abych se s Vámi podělila o novinky a tipy, které hodlám vyzkoušet. Takže ....

čtěte dále!

Na začátku léta, jsem ve své kosmetické taštičce měla dva velké pudry a jeden malý. Nyní štětcem "vytírám" poslední zbytečky a pořád se přemlouvám ať už si konečně koupím nový. Rozhodla jsem se vyzkoušet tento od Maybelline z řady Fit Me, tak doufám, že nezklame.

Další novinkou, kterou bych si chtěla pořídit je konturovací sada od Esteé Lauder. Bohužel se však jedná o dražší kosmetiku, takže to není priorita, když si vzpomenu na ten dlouhý seznam oblečení, co si musím ještě na podzim a zimu pořídit. Každopádně - stála by za hřích!

Už nějaký ten pátek používám kosmetiku La Roche Posay z lékárny, protože jsem měla nějakou dobu problémy s pletí a také s nesnášenlivostí na mnoho produktů z řad obyčejné kosmetiky z drogerie. Jenže, už tuto řadu používám nějaký ten pátek a má pleť si na to zvykla, takže bych chtěla vyzkoušet něco nového. Proto jsem si vyhlídla tuto řadu značky Clinique.

Dále jsem si na svůj seznam přání musela přidat tuto masku - Black Rose od Sisley. Slyšela jsem na ni samou chválu, ale ... Má to háček a tím je cena. Za tohle malé balení (60ml) dáte cca 2300,-, což opravdu není málo. Každopádně Vánoce se blíží. ;-)

Vidíte ten kouzelně modrý flakonek? Tak přesně tohle je novinka od Marca Jacobse s názvem Daisy Dream Forever. Ach můj bože ta vůně dokonalá. Od Marca Jacobse mám doma už Dot, ale kam se na tuto novou Daisy (popravdě) hrabě.

Řasenky si kupuji pořád. Hrozně rychle mi docházejí. Mám už odzkoušeno mnoho druhů, jak dražší tak levnější, ale tentokrát jsem se rozhodla, že sáhnu po (jedné ze tří klasik) řasence od Lorealu - Million Lashes.

Černé linky jsou také klasika. Pro mě jsou tekuté linky něco jako pro čerta kříž, takže se držím těch ve fixu. Nejčastěji si kupuji linky od Astor, ale tentokrát jsem se zamilovala do těchto od Lorealu.

Na konec tu máme opět něco od Clinique a tím je Chubby stick. Chubby stick můžete znát jako kolekci balzámů - rtěnek - lesků na rty. Tato "tyčinka" je však něco jiného. Primárně se používá jako bronzer či tvářenka (v růžovém odstínu), ale můžete ji samozřejmě použít i na rty. Zkrátka produkt s více využitím! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat