9/11/2015

Back on Track

Krásné ráno! Po necelých dvou měsících se Vám opět hlásím. Musím uznat, že blog jsem dost zanedbávala. Zkrátka jsem vždy dostala nápad na článek, ale nemohla jsem se donutit sednout si k tomu notebooku a mé nápady a názory sepsat. S tím je však konec. Rozhodla jsem se, že když už jsem si blogem dala nějakou tu práci, tak by byla škoda ho opustit a nechat "zchátrat". Takže pokud Vás zajímá co plánuji, rozhodně ...

čtěte dále!

V první řadě musím upozornit na několik novinek. Tou první je asi ta nejzásadnější - nová škola. Střední školu jsem úspěšně dokončila a nyní nastupuji na vysokou školu a to konkrétně na Metropolitní univerzitu. S touto novinkou je spojené i stěhování do Prahy. S Aničkou už máme doma klíče od nového bytu a už se těšíme na příští víkend, kdy se stěhujeme. Takže se určitě můžete těšit na "roomtour" a report ze stěhování. Dalším článkem určitě bude report z prvního dne na vysoké škole!


V plánu mám určitě i články týkající se kosmetiky. Právě jsem se dostala do stádia, kdy mi dochází veškerá kosmetika. To znamená jediné - musím si jít nakoupit novou. Určitě se vrátím k zaběhlým produktům, ale určitě hodlám vyzkoušet i nějaké novinky. Mám zálusk na nějaké dražší kousku, ale určitě se můžete těšit i na cenově přijatelnější kosmetiku.


Dále si už pro Vás připravuji podzimní fashion wishlist. Můžete se těšit na botky, kabátky a kabelky. Vše, co je samozřejmě nutností. Uvidíme co z toho si pořídím. A nesmím také zapomenout na favority. Ti si také zaslouží svůj vlastní článek! Takže ano, je toho spousta na co se můžete těšit!



1 komentář:

  1. Na tvůj blog jsem narazila teprve nedávno a moc se mi líbí :) , máš krásný vlasy :D !


    runeatandtravel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat