4/12/2015

Chillin in the sun

Čas je pojem, který si můžeme představit, jak v pozitivním  negativním smyslu. Ubíhá rychle v okamžicích, které by měly trvat nekonečně dlouho a naopak ubíhá velmi pomalu ve chvílích, kdy umíráme nudou. Každopádně dost bylo filosofování a přemýšlení nad myšlenkami, které se sem nehodí. Jenže proč jsem vůbec začala mluvit o tématu "čas"?

čtěte dále! :)



Maturity nám pomalu klepou na dveře a začínají mě lehce děsit. Vždyť tento týden jdu naposled do školy a za tři týdny mě čekají první maturity! Písemné školní z biologie a chemie. Nebudu přehánět, když řeknu, že jsem se do svým skript, zápisků a učebnic podívala všeho všudy asi třikrát do chemie a dvakrát do biologie. Pořád žiji v představě, že tři týdny je hromada času. Jo jasně, za tři týdny si do hlavy zvládnu nacpat celých osm let látky z gymplu. Krásná představa.
No odvraťme se na chvíli od tohohle stresujícího tématu (ach jo proč mám maturitu až takhle nebezpečně moc na háku?) a skočme na nějaké mnohem příjemnější téma. Už to je několikátý příspěvek, ve kterém budu zas vychvalovat počasí do nebes. Jenže ono je konečně hezky a teplo! Ta představa, že sedíte na lavičce na sluníčku jen v tílku a prostě si užíváte skvělé volné odpoledne s nejlepší kamarádkou. K nezaplacení. Více takových dnů. :)

brýle - LINDEX
tílko - PROMOND
křivák - MOHITO
džíny - Bershka
bačkory - H&M




Žádné komentáře:

Okomentovat