4/04/2015

Easter&Prague

Velikonoce s sebou přinášejí pro nás studenty mnoho výhod. Čokoládu a jiné sladkosti asi nemusím zmiňovat (ach ti beránci a ty mazance!). Studenti většinou postřehnou, že se slaví nějaký svátek je z důvodu prázdnin. Ano - čtvrtek, pátek a pondělí. No a proč toto volno nevyužít k něčemu účelnému, jako je skvělé holčičí odpoledne zahrnující oběd a kávu? Nesmím také opomenout zahrnutí nějaké malé drobnosti, která Vám při tomto aprílovém počasí zvedne náladu a 110%! :)

čtěte dále!

Ze středy na čtvrtek jsem spala u Aničky. Kdo je Anička to už jste asi postřehli z předchozích příspěvků, pokud ne, tak je to má nejlepší kamarádka, ale já už jsem si zvykla na označení sestra. Opravdu už se pro mě stala členem rodiny. Každopádně jsme si ve středu udělaly parádní girls night a následující den jsme si jely odpočinout do Prahy.
Tradiční procházka Václavským náměstím ovšem byla ne skvělou volbou, jelikož aprílové počasí se rozhodlo pro chladnou fázi dne. Nicméně jsme se nenechaly odradit a v jednom roztomilém obchůdky si hned koupily sluneční brýle. Ano další a tím letos nemám v plánu s nákupem brýlí skončit. Čím víc, tím líp. Tradičně jsme procházely obchody včetně mé oblíbené Zary. Tentokráte jsem se zamilovala hned do několika věcí, ale gladiátorky na léto, které jsem si vyhlídla na webu, jsem tam bohužel (a nebo bohudík?) nezahlédla. Gladiátorky vám plánují představit v jedno z dalších článků a to konkrétně ve wishlistu. S prázdnou jsem však neodešla. Ulovila jsem roztomilé bílé šaty s černými proužky a šedé tílko ke krku. Šaty jsou áčkového střihu s rukávky a působí nenuceně. Určitě je uvidíte v brzké době, jakmile vyleze sluníčko a já si koupím černé punčochy/silonky/podkolenky či cokoliv, co trošku zahřeje nohy. 
Na oběd jsme zašly do tradiční mongolské restaurace Mongolian BBQ Jurta. Chodíme tam téměř pokaždé a pokaždé to tam mají výborné. Tentokráte se jim to povedlo až nějak moc. Celou porci jsem snědla ve vteřině a olizovala jsem se až za ušima. A samozřejmě by to nebylo odpoledne, aby se neobešlo bez kávy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat