6/27/2015

Favourite Shops

Opět tu máme nějaký ten článek s těmi favority. Tentokráte jsem se s vámi rozhodla podělit o mé oblíbené obchody, kde nakupuji oblečení. V podstatě by to mohl nýt jeden jediný obchod, který je mým dlouhodobým favoritem a pokaždé, když jdu okolo, se zamiluji do nějakého kousku (spíše hodně kousků) a i si nějaký odnesu domů. Jaké obchody to tedy jsou?

čtěte dále!


1. ZARA

Tak ZARA je právě hned tím v úvodu zmiňovaným obchodem, který si získat mé srdce. Líbí se mi tam téměř vše. Co se týká bot, tak pohodlnější botky na vysokém podpatku, než jsou tady, nenajdete. V pátek jsem zamilovala do nádherných střevíčků v bledě modré barvě. Dilema. Nakonec jsem si je nekoupila, ale jen co jsem sedla do auta, jsem si to vyčítala a jsem rozhodnuta, že hned jakmile se tam opět dostanu, tak pojedou se mnou v taštičce domů.
Zpět však k obchodu jako celku. Velmi se mi líbí uspořádání obchodů. Plný světla a vše je v minimalistickém stylu. Stojany nejsou přeplněny, naopak jednotlivé kousky mají od sebe "dostatečnou" vzdálenost, takže si je můžete v klidu prohlédnout, a hlavně, když na něco sáhnete, tak další půlka věcí nespadne z ramínka. Co se týče oblečení, tak si zde vybere každý. Je zde oddělení pro dospělé ženy i pro mladé dívky, které je levnější. Poslední dobou se zde začaly objevovat kousku s označení "special prices", což jsou vesměs jednoduché kousky, ale za velmi slušnou cenu.
Takže pro mě je ZARA favorit! Jen teď jsem si odtamtud přivezla několik jednoduchých šatů na léto. :)

2. MOHITO

Tento krámek, je relativně novinka. Já osobně jej objevila teprve nedávno. Když jsem do něj zavítala poprvé, tak mi hrozně připomínal právě ZARU. Oblečení je jednoduché minimalistické, i když některé kousky tu najdete nazdobené, ale stále v míře. Nic přehnaného. Zkrátka pokud sháníte ženské oblečení, tak tady si určitě vyberete. MOHITO je rozdělené jen na dámské oblečení (žádné oddělení typu business móda, teenager atd.). Co se týče vzhledu obchodu, tak se mi líbí, že obchod je celý černý a podsvícený. Oblečení (pokud nejsou slevy) na sobě také není nalepené, takže si ho v klidu můžete prohlédnout. V neposlední řadě se mi líbí koutek s doplňky, jako jsou brýle, pásky, boty, kabelky a další nezbytnosti. Většinou bývá umístěn vzadu, ale uvidíte jej hned od příchodu do krámu díky stupínkům, na kterých jsou například botky umístěny.
Co mě v MOHITU nadchlo právě teď, jsou jejich "princeznovské" sukně. Sukně do pasu, střih do áčka s podšívkou  a délka až pod kolena. Tohle léto nezbytnost.

3. H&M

Krám s oblečením, který zná asi každý a vsadím boty (hodně velká oběť) na to, že každý z vás má v šatníku alespoň jednu věc odtud. Asi je zbytečné rozepisovat o tom jak H&M vypadá a že je rozděleno na několik oddělení. Vlastně H&M je asi jediný obchod, který je rozdělený na opravdu hodně sekcí. Dříve jsem v tomto obchodě nakupovala neustále, pak jsem začala hledat věci jednodušší, ale pořád sem ráda zavítám a odnesu si nějaký ten kousek. Nyní se i tady v Čechách H&M začíná pomalu rekonstruovat a i se rozšiřovat o H&M Home. Tuto část jsem si v poslední době hrozně moc oblíbila. Líbí se mi, že věci jsou udělané přesně takovým tím moderním způsobem - průhledné či barevné talíře, povlečení s vtipnými potisky a ty povlaky na polštáře? Těším se, že až teď budeme zařizovat byt (kvůli vysoké škole), tak tam snad objevíme i nějaké kousky, které by se nám tam hodily!

4. Pull&Bear, Bershka, Tally Weijl ....

Tyto krámky jsem spojila dohromady, jelikož si v nich něco koupím jen sporadicky. Nejvíce kousků mam asi z Pull&Bear. Jednu dobu jsem také měla období, kdy jsem při každé jeho návštěvě odcházela s taškou.  Poslední dobou si však nemohu vybrat a když už tak mi tam věci přestaly sedět. ALE ... Pull&Bear je třeba skvělý krám na džíny! Ty mi taky sedí dobře. Bershka je spíš už jen takový tradice, dříve jsem tam také nakupovala často (ještě tak 2- 3 roky zpět můj šatník přetékal tričky s "hrozně moc vtipnými" potisky právě odtud). A Tally Weijl? Odtud mám také pár kousků. Například moje letní sandálky na podpatku. Ach jooo, ať už je zas teplo a já je mohu vytáhnout. Vypadají božsky k boyfriendkám.

Samozřejmě, když si prohlédnete mou skříň narazíte tam na oblečení i z jiných obchodů, jako je Lindex, ONLY, pimki a tak dále. Nemá cenu vše vypisovat. Znáte to, když nakupujete a prostě vidíte něco úžasného, tak to musíte mít! A neřešíte odkud to je. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat