6/01/2015

Funday

No tak dnešek byl upřímně velmi povedeným dnem. Tedy alespoň měl být. Řekla bych vlastně že 80% dne jsem si užila a zbylých 20% jsem byla vzteklá, naštvaná a nepříjemná! Teď se opět nacházím ve fázi, kdy se jen musím smát své blbosti. Takže co se vlastně stalo?

čtěte dále!


V pátek večer mi přišel e-mail, že můj xbox (na který sem se těšila jako malé dítě) byl vyexpedován a v pondělí mi dorazí. Hurá. Celý víkend jsem o tom mluvila, těšila se, pořídila jsem si dokonce hry. Víkend pokračoval ve skvělém duchu, kdy jsme měli jako třída oslavu (ukončení střední školy) a spala u mě i Anička. Začínala jsem si říkat, že počáteční prázdninová znuděnost a smůla mě opouští a opět se mi začíná dařit. Jo, to jsem si jen myslela.


Dnes byl ten den D, kdy jsem se měla šťastně vrátit do svých dětských let a ujíždět od rána do večera na hrách. No nakonec dorazil, ale špatný, takže budu muset chvilku počkat než dorazí správný. Pak už budu zalezlá v posteli, mlsat sladkosti a hrát! Celý den, celou noc. Kdy se budu učit na přijímačky to netuším. Hlavně, že budou hry!

Žádné komentáře:

Okomentovat