6/30/2015

See You Soon

Nebojte, blog nekončí a dokonce ani nemám v plánu nějakou pauzu. I když ... vlastně taková desetidenní pauza bude. Je léto a to znamená jediné - čas dovolené. Z tohoto důvodu bude malá pauza, jelikož odjíždím. Když však bude čas, nálada a hlavně wifi, tak možná bych mohla přihodit nějaký článek i od moře. Nechci však nic slibovat.

čtěte dále!


Dnes oficiálně začínají velké / hlavní / letní prázdniny. Já se však tiše směji, poněvadž já mám prázdniny už zhruba měsíc a půl! A ano, užívám si je. Poslední dobou jsem si uvědomila, že když jsem chodila do školy, tak jsem pořád myslela jen na ni. Nechodila jsem moc večer ven či jen tak chodit na několik hodin posedět s kamarády. Teď však konečně zjišťuji, jak je to super a i si bohužel uvědomuji, o kolik skvělých zážitků jsem přišla. Není však všem dnům konec.



Těším se, že během prázdnin budeme pořádat různé "grill party" a prostě si užívat život. Samozřejmě s nějakými dobrotami. Už sem kamarádkách slíbila, že kdykoli něco upeču, tak jim musím zavolat a dát jim ochutnat. 


S Aničkou máme v plánu chodit do práce a našetřit si nějaké peníze, abych se mohly vydat na nějakou další dovolenou samy dvě. Možná k moři, ale spíše do nějakého centra dění - Londýn? Ten by se nám moc líbil. Uvidíme co nám léto přinese. Teď se spolu těšíme, že za pár hodin opustíme Čechy a za dalších pár hodin už se budeme jen válet u moře a odpočívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat