12/28/2014

Three favourite room decorations

Dobré ráno,
dnes bych Vám chtěla představit mé tři nejoblíbenější dekorace, které mám ve svém pokoji. Pokoj jsem si navrhovala sama, když jsem ho před zhruba dvěma roky předělávala. Dnes se můj vkus však opět změnil a kdyby bylo na mně, tak projde další rekonstrukcí. Už však asi ne takovou, jako tenkrát.
Každopádně ve svém pokoji jsem dbala na to, aby vypadal čistě a útulně. Vždy jsem si přála mít nebesa nad postelí a tak jsem si to konečně splnila. Spolu s polštářky a roztomilým nočním stolkem. Vzhledem k velikosti mého pokoje byla nutná vestavěná skříň, ale i tu jsem si upravila k obrazu svému a polepila ji květy leknínů a obrázky.





Svíčky

Představte si typický zimní večer. Venku už je tma a Vy sedíte v křesle nebo ležíte v pokoji, pijete čaj, horkou kávu či čokoládu a uzobáváte slané krekry, čokolády nebo ovoce. Koukáte na televizi nebo čtete a jste spokojeni. Něco tomu však chybí a tím něčím je právě svíčka. Její teplo a mihotavé světlo mi dává pocit bezpečí a k tomu ta vůně! Zimní večery si bez nich už vážně nedovedu představit.

Když jsem byla nedávno v primarku tak mě u pokladny zaujaly tyto svíčky. Ananas se zázvorem a vanilka s kokosem? Zní to jako skvělá vůně, barevně se hodí do mého pokoje a navíc jen za euro. Mohu Vás ujistit, že voní vážně dokonale!

Skleněná dóza

Od malička jsem věděla, že ve svém domově budu mít dvě věci - skleněnou ozdobnou vázu na bonbóny a skleněné karafy s alkoholem pro návštěvy. První věz už jsem si pořídila a mám ji na svém stole. Musím však uznat, že je velmi těžké mít v ní dobroty "jen na ozdobu". Poprvé byla naplněna i podruhé, potřetí a teď už ani nevím pokolikáté.

K letošním Vánocům jsem od mé kamarádky dostala ještě jednu roztomilou dózu. Zatím je nenaplněná a já dumám čím ji naplnit. Přemýšlela jsem nad mou slabostí - oříšky v čokoládě. Však obava z neustálého pokušení mě od tohoto nápadu lehce odrazuje. Prozatím je prázdná, ale brzy se i ona dočká nějaké té výplně.

Rámeček

Fotografie jsou úžasná věc. Vyvolávají ve mě příjemné pocity a vzpomínky na události, které se udály a na kterých jsem zažila skvělé časy. Kolikrát si i projíždím staré fotografie rodičů či prarodičů a vždy objevím něco nového.

Tento rámeček není ničím výjimečný, ba naopak je to obyčejný bílý rámeček z ikei za pár korun. Uvnitř se však skrývá to, co má pravou hodnotu. Fotografie z plesu, na které jsem se svou nejlepší kamarádkou. Ten večer jsem si užily. Nevím proč, ale ta fotografie má pro mě nějaké kouzlo. Mám ji na nočním stolku a snad nikdy se mi nepřestane líbit. Je kouzelná.

Žádné komentáře:

Okomentovat