12/31/2014

Last day of 2014

Konečně je to tu! Nový rok, nové možnosti, výzvy, zkušenosti, zážitky a další miliony věcí. Ale je tomu skutečně tak? Je všechno nové nebo jsme si toho zkrátka za tento rok nevšimly? Ať tak či ona, čeká nás další rok, ve kterém bychom měli být, jednak opět o rok starší a tudíž i moudřejší, ale hlavně více odvážnější!



Nikdy jsem nebyla tou "party holkou", která by měla od listopadu (ne-li dřív) naplánováno, kde bude slavit poslední den roku. Raději jsem zůstala doma s rodiči (jako menší) a nebo s nějakou kamarádkou. Holt jsem taková a Silvestr neslavím  a nevadí mi to. Letos sice vyrážím z pohodlí domova ke kamarádce, kde bude menší oslava, ale zatím jsem hezky v klidu a teple domova. Ležím v posteli, piji svůj oblíbený čaj, čtu si časopisy, poslouchám písničky a přemýšlím, zda bych mohla tento rok zhodnotit jako dobrý nebo špatný.

Důležité mezníky? Tak těch taky moc nemám. Jediné, co mě v tuto chvíli napadá je řidičák! Juhuu. Koncert zpěvačky Lady Gaga či One republic, ale nic, co by nějak zásadně změnilo můj život.


I když .. tento rok byl zlomový, co se mého cestování týče a za to jsem opravdu vděčná. Pochopila jsem konečně, že materiální věci nejsou zas tak důležité, jako zážitky. Zdá se, že to pochopilo i pár lidí v mém okolí. Dříve jsem si říkala, že si raději ušetřím například na lepší kosmetiku nebo nějaké pěkné boty, než abych peníze utratila (nebo si spíše přidala) na nějaký zájezd. A to byla chyba.
Loni jsem touto dobou byla v Thajsku, které odstartovalo můj toulavý rok. Pak jsem se podívala i do dalších zemí a posbírala spoustu zážitků, které mi vážně nic nenahradí. Rozhodla jsem se, že si zavedu i cestovatelský deník, kam si budu lepit maličkosti jako jsou letenky, lístky na metro či různé účtenky z navštívených zemí. Proč? Abych se jednou mohla podívat a zavzpomínat třeba na to, jakou báječnou zmrzlinu jsem si dávala letos v Barceloně!
Doufám, že rok 2015 bude ke mně, co se cestování vstřícný. Konečně jsem našla něco, co mě naplňuje.


Žádné komentáře:

Okomentovat