1/01/2015

New Year's resolutions

Tak v první řadě bych Vám hrozně ráda popřála šťastný nový rok! Ať se vám splní vše, co si budete přát a ať dodržíte všechna svá předsevzetí, která si dáte.

Každý rok si většina z nás (řekla bych však, že téměř všichni) píše seznam úkolů, přání a různých poznámek. Zkrátka předsevzetí. Na vrcholcích seznamů se tučným písmem tyčí "přestanu kouřit" a "zhubnu", ale většině z nás tyto zbožná přání a úkoly vydrží krátce. Dobré je vydržet alespoň do konce ledna. Proto podle mě je zbytečné dávat si těžké úkoly, které stejně nedodržíme. Lepší je raději hezky z lehka a postupně.

I já si letos opět píšu svůj seznam a budu se snažit ho dodržovat, abych pak mohla udělat na konci roku rekapitulaci a poplácat se po rameni, jak jsem šikovná, že jsem dodržela a splnila vše, co jsem měla v plánu.





1. Budu si zapisovat do diáře!

Nebyl by to rok, abych si nekoupila diář. Bohužel si vždycky koupím nějaký "inteligentní". Mám namysli, moc malý, moc velký, malé linky, měsíční, denní a tak dále. Prostě takový, že mi nevyhovuje a vydrží mi tak dva měsíce. Letos však mám přesný cíl - velikost A6, týdenní a s pěknými deskami.

2. Koupím si hodinky!

Ne že bych je potřebovala, ale pokaždé když si vybírám oblečení nebo i jen courám po obchodech si říkám, jak by bylo pěkné mít nadčasové hodinky, které by se hodily ke všemu. Ideální s černým koženým páskem a velkým ciferníkem se stříbrnými ručičkami. A bez čísel! Jen čárky. Letos si je vážně musím pořídit.


3. Nebudu večer jíst čokoládu!

Žádné zhubnu, budu cvičit, budu jíst zdravě. To všechno dělám i mě to baví, jen mám jednu malou neřest. Večerní nálety na čokoládu. Kdyby to byla alespoň kostička, ale když už začnu, tak ve mě zahučí celá tabulka ani nemrknu. To bych si přála změnit a už mám plán. Když budu mít nesnesitelnou chuť na sladké (v pozdních hodinách) dopřeji si ovoce. Čerstvé nebo sušené.

4. Odmaturuji a dostanu se na vysokou školu!

Ano, prosím. Je to spíše takové přání, ale tentokrát vím, že nejde o obyčejný test, ale o něco důležitého, proto se budu muset učit a snažit se. Takže roku 2015 těš se a přivítej mě, jako pilnou studentku.

5. Budu přemýšlet a budu si v duchu počítat !

A mám tím přemýšlením na mysli rozvahu. Jsem člověk, který mnohdy ani nepřemýšlí nad tím, co vypustí z pusy. Nerada to přiznávám sice, ale je to pravda. Nejhorší je, že mě to pak častokrát mrzí. Ne nadarmo se říká, že slova způsobují největší bolest. Zároveň si hodlám v duchu počítat. To také nerada uznávám, ale jsem i výbušná a netrpělivá. S věkem se to stále zlepšuje, ale ještě to není ono. Takže rozvaha je mým hlavním cílem.

Žádné komentáře:

Okomentovat