3/15/2015

Daily skin care

O pleť se musíte starat! Já vím zbytečné připomínat, jelikož to každá žena (doufám) ví. Platí mnoho obecných zásad, jako například: užívat hydratační krém, pleť čistit a tak dále. Nesmíme zapomenout ani na odličování se. Jenže ... na trhu se objevuje spousta přípravků, krémů, sér a různých mastiček, které zajišťují, že vaše pleť bude dokonalá už jen po pár dnech užívání. Krom různých druhů výrobků se nám škála rozšiřuje o různé firmy. Jen se teď na okamžik zamyslete nad tím, kolik značek kosmetiky si v hlavě vybavíte. Během pár vteřin se Vám jich určitě vybaví hned několik. Takže když si jdete koupit hydratační krém, tak máte na výběr minimálně z deseti v jednom obchodě. Jak si ale vybrat ten správný?

čtěte dále! :)


Znám jen opravdu malé množství žen, které mají dokonalou pleť aniž by jí musely věnovat nějakou péči. Já mezi ně bohužel nepatřím. Zkoušela jsem hned několik značek, ať už levnějších či trochu dražších. Některé fungovaly jiné ne. Vždy jsem byla zklamaná, jelikož tyto přípravky nejsou zadarmo a i ten pocit, že další věc na ty pupínky nezabírá, není zrovna fajn.
Řekla bych, že to bude tak půl roku, co mi kosmetička doporučila, abych vyzkoušela kosmetiku La Roche Posay. Název jsem si musela poznamenat, jelikož jsem tuto značku v životě neslyšela. Tato kosmetika je bez barviv, alkoholu, parabenů, mýdla a má fyziologické pH. Vaši pleť skvěle odlíčí, vyčistí a hydratační krém pleť hydratuje.
Zatím jsem tuto kosmetiku našla jsem v lékárnách. Její cena se liší podle produktu, který si chcete pořídit. Podle mého názoru je tato kosmetika (z hlediska výhod a zkušeností) o něco dražší než kosmetika, kterou pořídíte v drogeriích. Avšak stále je cenově dostupná. Zkuste se v lékárně poptat, zda by Vám nedali tester, aby jste se sama mohla přesvědčit.


Kromě těchto produktů (na obrázku) mám ještě nějaké, které však neužívám každý den, ale jen příležitostně. Můžete zde vidět micelární vodu, kterou se odličuji a pleť čistí. Používám ji každé ráno, kdy s ní pleť vyčistím a každý večer, kdy se s ní odličuji. Dále můžete vidět čistící pěnovou vodu. Vždy ji užívám během sprchování, kdy si pěnu vmasíruji a poté opláchnu. A jako poslední každodenní produkt, na který nedám dopustit je hydratační krém. Není sice noční, ale já ho užívám na den i na ráno. Vždy ho nanáším po úplném vyčištění pleti. Je lehký a ihned se vstřebá. Pleť po něm zůstává hladká a vyživená, navíc není vůbec mastný, což je velké plus.

Žádné komentáře:

Okomentovat