3/08/2015

Spring?

Podle dnešního počasí, a vlastně nejen dnešního, to vypadá, že zima se pomalu, ale jistě zvedá ze svého trůnu. Přichází jaro. Spolu s tímto obdobím teplo, barvy, Velikonoce (čokoláda!) a méně školy (až na ty maturity). Člověk se probouzí spolu s přírodou, nezdá se Vám? Přeci jen s prvními slunečními paprsky se otevře i člověk. Má více energie, lepší náladu a úsměv od ucha k uchu. Něco na té "sluneční energii" vážně je.

čtěte dále!


Dnes byl první den v letošním roce, co jsem odhodila zimní bundu a vytáhla křivák. Také jsem nechala doma kozačky a vytáhla jarní "bačkory". Bylo nádherně, teplo a sluníčko. To mě nenechalo chladnou a já si uvědomila, že je nejvyšší čas pořídit si nové sluneční brýle! Jenže .... to je trošku oříšek v mém případě. Ve všech vypadám jako maškara a nějaké, ve kterých bych nevypadala jako klaun je těžké najít. Takže tady máme úkol č. 1 - sluneční brýle.
Pokud jde o oblečení, tak toho potřebuji opravdu hodně, ať už podkolenky, sukýnku, bundičku a nebo přehůzek. Taky by se hodily botky a taška, ale o tom až ve wishlistu.

brýle - Lindex
šála - GATE
triko - H&M
křivák - MOHITO
taška - H&M
džíny - Pull&Bear
boty - H&M


S jarem přichází také změna jídelníčku. Ne nějaká rapidní, ale zkrátka zelenina a ovoce bude čerstvější a ne skleníkové plné chemikálií a bude také šťavnatější a chutnější. Hrozně se těším na meloun a na různá lehčí jídla. Buďme upřímní - kdo z nás má v zimě (když je venku sníh a -10°C) chuť na vychlazený zeleninový salát? Já tedy rozhodně ne. Zima je u mě ve jménu teplých a sytých jídel. A chutě na sladké? Na denním pořádku. A únava jakbysmet. To mě přivádí na další myšlenku - cvičení. Nemám ráda cvičit v zimě. Jsem zmrzlá a nejraději bych se zavrtala do peřin. Můj tréninkový plán je tedy výrazně redukován. Permanentka je sice hezká motivace, ale tu lenost přemůže málokdy.

O tom, že mě pohlcuje jarní nálada vypovídá i má dnešní výborná nedělní snídaně!


Žádné komentáře:

Okomentovat