3/21/2015

Saturday (Funny) Coffee break

Už jsem si tak nějak zvykla na každodenní přísun kofein v podobě Latté macchiata či cappuccina. Popravdě už si ani neumím představit odpoledne, i když občas tato situace bohužel nastane, kdy bych nešla s kamarádkou na kávu. Pro nás se tato odměna za "přežití dne" stala jistou tradicí, kterou obě milujeme. Došly jsme už do stádia, kdy jen řekneme dobrý den a paní, co dělá kávu se na nás usměje a ptá se "Jako obvykle?".



Jak jsem psala v minulém příspěvku - Anička měla narozeniny. Dnes jsme je spolu oslavily, jak jinak než kávou, a menší "jarní misí". Jednoduše řečeno, už jsme obě usoudily, že venku je jaro, teplo a sluníčko a nás čekají jisté závazky vůči šatním skříním, kosmetickým přihrádkám a šuplíkům s doplňky. 

U mě to znamená jediné - konečně si mohu odškrtnout první položku z mého jarního wishlistu (který mimochodem musím pro Vás sepsat a sdílet). Ten, kdo z Vás tipoval, že jsem si koupila sluneční brýle, tak ten mě zná velmi dobře. Objevila jsem dvoje v MOHITU, avšak koupit jsem si dovolila jen jedny. Druhé až bude sluníčko svítit každý den - a to bude doufám brzy! 

Z kosmetiky jsem si musela pořídit (opět) řasenku. Poslední dobou kupuji jen řasenky a pudry. Ty mám spotřebované hned. Tentokráte jsem neměla náladu na žádné nové pokusy a zůstala u staré dobré klasiky - Max Factor 2000 calorie. 


Žádné komentáře:

Okomentovat