5/18/2015

Amusement

Tak moji milí, konečně mohu s úsměvem říci, že maturity mám za sebou! Jsem spokojená, unavená a "vyšťavená", ale šťastná. Už mohu tuto životní zkušenost nechat za sebou a přesunout se dál. Teď mě čekají přijímačky na vysokou (na které se ještě neučím a jsou za tři týdny!), ale ty snad zvládnu s pomocí amuletů. Každopádně v sobotu, kdy už mi teklo do bot a moje hlava nebyla schopna si zapamatovat ani informaci typu "Je Stařec a moře novela nebo povídka?" jsem se rozhodla provětrat si hlavu a zajít se odreagovat. Nedaleko města se konala pouť! Jaká byla a jak jsem si ji užila?

čtěte dále! :)


No jasně pouť! Na té jsem nebyla ani nepamatuji. Kolotoče, střelnice, cukrovinky, klobásy, hluk a tak dále. To je moje. Zábava, a ještě při tomhle pěkném a teplém počasí, byla vážně třeba. Nebyla bych to já, abych nevytáhla s sebou Aničku. Taky si potřebovala vyčistit hlavu.
Prošly jsme si stánky a koupily si pamlsky - nugát (ten byl chuťově hrozný) a mandle v cukru! Malý perníček na památku jakbysmet. Nakonec jsme se i nechaly zlákat a šly na kolotoč, konkrétně na break dance. To mě na okamžik vrátilo do "dětských let", jelikož jsem na kolotoči byla naposled před třemi lety? Asi tak a asi jsem zestárla, neboť mi bylo lehce mdlo a to mi nikdy nebylo!

Odpoledne jsme však zakončily (ne na tradiční kávě), v kavárně. Pozor byla změna. Anička si dala malinovou limonádu, kterou musím vychválit do nebes! Džbánek domácí malinovky s pořádnou porcí malin. Mňam. Já jsem však potřebovala něco silnějšího. Mé rozhodnutí padlo na sklenku vína, na kterou jsem měla chuť už taky nějaký ten pátek. Skvělé zakončení parádního dne!

Žádné komentáře:

Okomentovat