5/08/2015

But first - SHOPPING!

Ach ano! Konečně si mohu trochu oddechnout a odpočinout. Teď je čas, kdy můžu říct - Jo! Už mám třetinu maturity za sebou. Nebo spíš dva týdny ze tří, kdy se píšou testy a poslouchají poslechy. Teď mne čeká už jen poslední týden (den), kdy půjdu k ústním maturitám. Ale o tom rozhodně tento článek být nemá! Má být o něčem mnohem zábavnější a tím mám na mysli nakupování a celkově relaxování a dělání si radostí maličkostmi.

čtěte dále!


Jaro nám zaklepalo na dveře už dávno. V přírodě se nám to hezky zelená, teploty na teploměrech stoupají a my schováváme poslední teplejší bundy. Já také, ale to je asi tak vše. Bohužel nemám odkud vytáhnout letní oblečení. Má skříň je plná oblečení, ale buďme upřímní. Každá žena zná ten pocit, kdy kouká do plné a skříně a myslí na jediné - nemám co na sebe! Jak je to možně? Jednoduše - oblečení je staré, ochozené a nebo se v něm necítíte příjemně. Tak tento pocit mám poslední dobou neustále.


Konečně jsme se však s Aničkou rozhodly zakročit a s tímto problémem se vypořádat. Naším terčem útoku se staly Drážďany. V Praze jsme neobjevily nic nového, tak byl čas na změnu.
Ráno jsme tradičně započaly na oblíbeném cappuccinu, kde vždy plánujeme den. Kam půjdeme a co sháníme. Na oběd jsme zašli na nejlepší thajské kari. Vážně daly jsme si ho poněkolikáté a opět nám chutnalo a až zas pojedeme, tak je jasné, že k obědu bude zas tohle. Dobrota! Po obědě následuje druhá vlna, kde už máme ruce ověšené raménky a běháme od stojanu ke stojanu. A odpolední káva? Tentokrát nechyběla ani ta.



Domu jsem si odvezla hned několik věcí. Pořídila jsem si bílé sandálky na malém podpatku, které hodlám, hned jakmile bude tepleji, vytáhnout. Dále pantofle, které tohle léto budou nezbytností, trička, houbičky na makeup, řetízky, tílka, svetřík a kokosové máslo na rty! Ano máslo na rty. Sháněla jsem ho již nějakou dobu (bylo i ve wishlistu), ale nikde jsem ho nemohla najít. Dlouho se však přede mnou neschovalo! Zpětně však mě mrzí, že jsem si nekoupila jedny boyfriend kalhoty.

Celkově jsem si tento den užila, jak nejvíce jsem mohla. Odpočinula si a myslela konečně na něco jiného, než je škola, maturita, vysoká škola a další hromada věcí. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat