5/20/2015

May beauty NEW-IN

Článek tohoto typu už zde nebyl nějaký ten pátek. Rozhodla jsem se vám ukázat tři produkty, které jsem si nedávno pořídila. Jeden pro mne byl velkým zklamáním, jeden splněním snu a třetí nutností?
Zajímá vás, který produkt je tím zklamáním a který nutností? V tom případě ...

čtěte dále!


Po delší době jsem se rozhodla upustit od BB krémů a pořídit si opět make-up. Doma Whipped Cream Foundation od Max Factoru, proto jsem se rozhodla pro make-up tekutý. Dále se letošním trendem staly nude paletky očních stínů. Samozřejmě trendem se opět stala drahá verze od Urban Decay, kterou si můžete pořídit za 1 500,-. Dle mého názoru je to spousta peněz za oční stíny, které ani nepoužívám každý den. Každopádně, nějaké stíny jsem potřebovala a proto jsem se rozhodla pro levnější variantu. Poslední novinkou u mě je lip butter! Ano, psala jsem o něm už ve wishlistu, ale nikde jsem na něj nemohla narazit. Drážďany mne však nezklamaly!

1. Maybelline Fit Me Make-up (odstín 125 Nude Beige)

Tento make-up pro mě byl zklamáním. Na ruce vypadal krásně. Kryl a i odstín, který je tmavší než si obvykle kupuji (kupuji si nejčastěji nejsvětlejší variantu), seděl perfektně. Avšak na obličeji má oranžový nádech a zanechává skvrny. Zkoušela jsem pod něj krém i bázi, ale pořád s ním nejsem spokojena. Jediné plus na tomto make-upu je že má ochranný faktor a to SPF 18.


2. Maybelline The Nudes

Jak jsem psala na začátku, potřebovala jsem nutně nějakou paletku s očními stíny a za rozumnou cenu. V obchodě jsem narazila na tuto paletku od Maybelline . Cenově přijatelná, pěkné balení a i poměrně velké množství stínů na výběr. Trochu mě zklamaly nejsvětlejší odstíny, které mají malou pigmentaci, avšak ty tmavší jsou parádní! S touto paletkou si i ten nejnezkušenější začátečník vytvoří parádní stíny. Podklad - světlý stín na víčko - tmavý do záhybu - nejsvětlejší do vnitřního koutku - blending brush a máte super look během pár minut. Jednoznačně doporučuji!


3. Labello Lip Butter Coconut

Poslední dobou se do středu mého zájmu dostávají různá tělová másla a oleje. Kokosové máslo mám doma ve kuchyni a pokud jej znáte, tak sami moc dobře víte, že to je univerzální výrobek - pečení, smažení, vlasy, kůže, nehty a mohla bych pokračovat. Ale ... je to velké balení, které bohužel nemůžete nosit pořád u sebe a proto bylo toto máslo skvělou volbou do kabelky. Labello je skvělá značka balzámů na rty a pokud trpíte na suché rty jako já, tak určitě ve své kabelce najdete nějaký ten balzám. Váhala jsem zprvu jakou příchuť - vanilka? kokos? maliny? Kokos! To byla má volba a rozhodně nelituji!



Žádné komentáře:

Okomentovat