5/27/2015

Freedom

Maturity za mnou a to znamená jediné - žádná škola. Zprvu jsem si říkala, jak je to super mít celé dny volno a jenom odpočívat a válet se v posteli popřípadě jít ven či si zacvičit dle libosti. Ale opravdu to tak je?

čtěte dále!


Po pár dnech jsem si začala uvědomovat, jak je takhle svoboda "zbytečná". Člověk je až moc volný a nemá, jak se říká "do čeho píchnout". Tím pádem i člověk ztratí zájem o věci a je líný.
Jasně měla bych se učit, jelikož za dva týdny a něco mám první přijímací zkoušky na vysokou školu, ale to se mi opravdu nechce. Neustále to oddaluji a po pravdě se začínám bát, že jsem to trochu (hodně) podcenila! budu už opravdu muset začít!

Poprvé si však začínám uvědomovat tu "svobodu". Kdybych nechtěla na vysokou školu, tak už mě teď nic vlastně nečeká. Nemám žádné povinnosti. Také jsem si uvědomila, že takový život bych nechtěla. Sedět doma a nemít co dělat a neustále na něco "čekat", to není nic pro mě. Raději se pokusím najít si na léto nějakou brigádu a poté si za vydělané peníze někam jet. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat