2/26/2015

February thoughts

Blíží se konec února a to pro mě znamená jediné - blíží se můj maturitní ples. Musím na začátek uznat, že celou dobu mi to bylo tak nějak jedno. Neřešila jsem šaty, boty, účes ani jsem se nijak výrazně netěšila. To se však během posledních pár hodin (ano hodin) změnilo. Teď kdyby jste se mě zeptali, zda se těším na svůj maturitní ples, odpověděla bych - Jasně! Přičemž bych ihned za tím dodala, že se zároveň bojím, aby vše dopadlo tak jak má.

čtěte dále!


Za pár hodin budu nervózní a budu mít motýli v břiše. Zítra ve 20:00 vše začne. doufám, že mi bude dobře, neboť při mé smůle beru od neděle paralen a necítím se moc dobře. Dnes jsem raději zůstala doma, abych se vyležela.

triko - LINDEX
džíny - Pull&Bear
bunda - ZARA
kabelka - H&M
kozačky - Bershka


Nicméně o čem teď tak přemýšlím? Přemýšlím nad tím, kdy jsem začala shánět vše na zítra potřebné. Vím, že některé holky od nás ze třídy sháněly šaty už v září a objížděly salóny. Přišlo mi to moc brzo. Pak pomalu začal ubíhat čas a než jsem se nadála byl prosinec a všechny holky (až na mě a mou nejlepší kamarádku) měly šaty. Některé zarezervované v půjčovnách jiné už doma koupené. Času bylo prostě dost. Shodly jsme se na klidném prožití Vánoc a zařizování nechaly na leden. Na poslední chvíli.
Šaty máme! Ale co boty? Tak tohle byl opravdu oříšek. Měla jsem přesnou představu - jednoduché stříbrné sandálky s jedním páskem přes prsty a druhým kolem kotníku. Jednoduché a obyčejné, které bych ještě v létě sehnala kdekoliv. Teď však byl už únor a po botách na ples se slehla zem. Zara, Topshop, Mango zklamaly a to ani nemluvím o různých obchodech s botami. Dokonce i celá Praha byla bez bot. Boty jsem sehnala nakonec až minulý týden v Drážďanech. A ještě lodičky, obyčejné jednobarevné, takže úplně jiné než jsem chtěla. Mohla jsem si sice boty objednat, ale .... Boty, ve kterých mám běhat několik hodin (na opravdu vysokém podpatku) jsem si chtěla vyzkoušet, aby mi seděly na 100%.
Oblečení na afterparty byla ta nejjednodušší věc. To jsem sehnala hned. Nyní stačí sehnat pár maličkostí a detailů - dojít si na nehty a zítra si nechat udělat vlasy a make-up a velká noc může začít!

PS: Ještě do sebe nalít čaj s citrónem, ať jsem do zítra zdravá!
PPS: Nebojte, bude i článek z plesu!

Žádné komentáře:

Okomentovat