2/02/2015

Beauty wishlist

To by nebylo, abych si něco nepřála. Měsíc únor patří mezi mé milované a zároveň nenáviděné. Jak je to možné? Zkrátka za tři dny mám narozeniny - to napovídá, proč tento měsíc patří mezi mé milované. A proč i mezi nenáviděné? Tak to už je jednoduché. Nemám ráda zimu a únor je zimní měsíc. Hrozně mi chybí teplo a sluníčko. Jsem už znechucená věčně zmrzlými prsty u nohou a to raději ani nechci zmiňovat červený nos a zacuchané vlasy od šály. Takže jaro prosím pospěš si!
Ale tento článek má být o něčem úplně jiném a to o to, co si přeji pořídit za kosmetiku. :) Takže tento "Beauty wishlist" je založen čistě na kosmetických touhách. Předem říkám, že většinu si stejně nepořídím, jelikož jsem sem zahrnula beauty novinky, které jsou nad mé cenové možnosti. Byla by ovšem škoda, alespoň je nezmínit. Předem vás však mohu navnadit na další wishlist a to ten o módě. :)

čtěte dále! :)

Beauty


Individualist Faux Lashes - Kardashian Beauty

Když jsem tancovala, tak jsme umělé řasy používali na každou soutěž. Ne však tyto, ale takové ty hřebínky. Už nějakou dobu toužím vyzkoušet tyto trsy. Nalepit si třeba i jen jeden dva k vnějšímu koutku. Opticky to oči otevře a rozzáří.

Dry Shampoo - Batiste

Suché šampóny jsem objevila nedávno. Doteď jsem však používala jen ten ve formě pudru, avšak tento mají v parfumériích Douglas a dokonce i za velmi příznivou cenu. Když nemám vlasy vyžehlené, tak pak občas mívám vlasy našedivělé, jelikož ten pudr z vlnitých vlasů vyčesat nemohu. Nevýhoda vlnitých vlasů - nečesat!

Fixing Compact Powder - Essence

Fixační bezbarvý pudr už mě láká delší dobu. Koukala jsem na jeden od Dermacolu a dokonce i na ten co mají v Sephoře. Avšak Essence je cenově dostupná značka, která není zas tak špatná. Například od ní mám stíny na obočí, které bych mohla vychvalovat do aleluja.  Plánuji, že si tento pudr koupím na zkoušku, abych zjistila, zda by mi tento "bezbarvý" pudr vůbec vyhovoval.

Tužka na rty

Zatím nemám přesně vybranou. Nemám ráda, když se mi rtěnka rozmaže nebo i jen rozpije, a proto si pořídím nějakou tužku na zkoušku.

Lip Butter - Nivea

Máslíčko na rty. Malinové? Sem s ním. Lesků, rtěnek, lujů a dalších věcí na rty není nikdy dost.

Blushwear Cream Stick - Clinique

Clinique je má oblíbená značka kosmetiky. Je dražší, ale mohu říct, že je opravdu kvalitní a naprosto mi vyhovuje. Tato novinka v podobě tvářenky v tubě mě zaujala. Je sice vtipné, že tvářenku nepoužívám, protože mám přírodně červené tváře, ale říkala jsem si, že nějaká tmavší by mohla u mě najít využití.

Lip Oil - Clarins

Oleje jsou věc, kterou považuji za nezbytnou pro život. Ať už oleje na vaření (tady jsou opravdu nepostradatelné), tak i oleje na tělo, vlasy a nehty. Tento olej na rty je pro mě však novinkou. Dosud jsem olej na rty neznala a už v několika časopisech jsem na tento narazila a všude ho chválí. No rozhodně bych ho chtěla vyzkoušet. Mít ošklivé a popraskané rty? To prosím ne.

Glamglow Pwermud

Bahenní masky na obličej jsou jedny z mála, které fungují hned na první pohled. Tento zelený kelímek jsem zahlédla hned v několika číslech časopisů. Všude jej vychvalují jako zázrak. Velmi mě láká jí vyzkoušet, avšak odrazuje mě její cena. Patří mezi ty hodně drahé, čemuž odpovídá i cena 1695 kč. Koupit se dá v Sephoře.

Miracle Cushion Cream - Lancome

Ti kteří se orientují v módě a kosmetice si jistě této novinky všimly. Makeup napuštěný v houbičce, který se na pleť nanáší pomocí labutěnky. Měl by být krycí a lehký zároveň - přesně jak uvádí jeho název - zázrak.

Žádné komentáře:

Okomentovat