2/07/2015

Last -TEEN birthday

Ve čtvrtek jsem oslavila poslední náctiny. První co mi přišlo na mysl byla myšlenka, že až budu příští rok slavit narozeniny, tak si budu říkat, že mi táhne na třicet. Už jsem si vyslechla, že to není normální v devatenácti myslet na takovéhle myšlenky. Já vím, ale je to vtipný. Letošní narozeniny byly však jiné. Dostala jsem dárky, které jsem nečekala. Každý rok mám nějaké tušení, co by se mohlo v dárkové taštičce objevit, ale tentokrát jsem jen koukala s otevřenou pusou.


čtěte dále! :)

Letos mi narozeniny bohužel vyšli na čtvrtek, takže se oslava musela přesunout na pátek. Přeci jen v sobotu se nemusí vstávat do školy. I když letos vyšly na všední den, tak jsem si je zpříjemnila. První přání a dárek jsem dostala od své nejlepší kamarádky Aničky, která u mě přespala. Dostala jsem obrovskou hlavu Buddhy! Objevila jsem ji už před Vánoci a přála si ji dostat už k nim. Jak se říká, kdo si počká, ten se dočká. Nakonec jsem se tedy dočkala i já. 



Poprvé jsem dostala i "dárek" od školy. Jaký dárek mi může dát škola? První dvě hodiny matematického semináře nám odpadly a to znamená jediné - škola od půl desáté do dvanácti. Tři hodiny a konec.
Když už mám ty narozeniny, tak jsem si dala místo tradičního odpoledního latté macchiata v Tchibu latté s příchutí slaného karamelu. Skvělá změna.
Na večer už přišly dárky od rodičů. Květina a dárková taštička. Když jsem taštičku otevřela jen jsem koukala. Z taštičky na mě koukala bílý krabička s nápisem Sony Experia Z3. Pro ty z váš, kteří vůbec nevědí, o čem mluvím, tak o novém telefonu. První reakcí bylo překvapení, které vystřídalo zděšení. Vždyť já mám iPhone. Vůbec s tím nebudu umět. Jiný vzhled, operační systém, zkrátka všechno! Takže ano, učím se a smsky píšu jako stará babička. Všechno mi hrozně dlouho trvá a pořád se každého na něco ptám.
Málem bych zapomněla! Dnes jsem si udělala radost a koupila si červenou rtěnku od Lorealu ze speciální kolekce, kterou navrhly slavné herečky. Pořídila jsem si J Lo's Pure Red. Červená, matná, nemaže se a krásně drží. Perfektní. Zdarma k této rtěnce byl i červený lak (ze stejné kolekce). Uvidíme jak dlouho vydrží ten! :)
Na závěr bych se chtěla zmínit o páteční večeři, na kterou jsme vyrazily do steak housu. Byla jsem tam několikrát a vždy mi chutnalo, ale tentokrát jsem byla zklamaná. Restaurace byla zakouřená, obsluha pomalá a jídlo bylo tentokrát také slabší. Ještě, že jsme si nenechali zkazit večer a i přesto, jsme se snažili si večer užít.

triko - Alexander Wang pro H&M
džíny - Pull&Bear




Žádné komentáře:

Okomentovat