2/13/2015

Food is the key ...

Věřte tomu nebo ne, ale jídlo je opravdovým klíčem ke štěstí. Ať už to berete z toho pohledu, že vám dodává energii, díky které pak můžete dělat nespočet aktivit a nebo z pohledu chvilkového uspokojení, když žvýkáte. ALE ... a už je to tady ... Jídlo může být pro některé i prokletí. Někteří se ho bojí, věřili byste tomu? I já se občas "bojím" obyčejného dortu, ale jinak jídlo miluji. Ve faktech jsem vám prozradila, jak moc miluji italskou kuchyni a čaje. To však jsem vám zatajila fakt o oříšcích a sušeném ovoci, které patří mezi mé oblíbené mlsky.

čtěte dále! :)


V naší rodině je taková tradice a to prostá obyčejná a hlavně chutná! Pokaždé si z nějakého výletu vezeme dobroty. Když někam jede taťka přiveze nám s mamkou tašku dobrůtek a naopak - když jedeme my s mamkou, tak vezeme dobroty jemu. Ale nejsme vůči sobě zas tak velkorysí, jak to možná zní, samozřejmě že nejvíc dobrot si vezeme vždy každý sám pro sebe!


Tentokráte se nechala jako první unést mamka. V pražském palladiu zavítala k čajům ze sítě prodejen Oxalis. Nejdříve "očuchávala" víčka a poté už to jelo jako po másle. Máme všichni rádi zelené čaje, takže ty u nás převládají. Až čím jsem starší, tak si uvědomuji, jak je sypaný čaj rozdílný od obyčejného pytlíkového. Určitě bych vám doporučila nějaké vyzkoušet. Chuť je odlišná a na těchto čajích si opravdu pochutnáte. Takže šup pro čaj, nožky nahoru a odpočívejte!


Veselá veverka a její dobroty mi dokáží zvednout náladu. Cože to vlastně je? Víte, jak jsou v obchodních centrech stánky se sušeným ovocem, oříšky a různých dobrot v čokoládě? Tak tohle je přesně Veselá veverka. Tentokráte jsme si igelitku naplnily až praskala ve švech. Volba padla na ovoce i oříšky. Sušený ananas, sušené fíky, papája, kůra z pomela, borůvky, physalis, švestky a hrušky. Z oříšků jsme vybraly konopná semínka, piniové oříšky, makadamové oříšky a směs pekanových ořechů s pistáciemi. A abych nezapoměla lyofilizované ostružiny, a to je vážení opravdová mňamka!

Následně mi došel humor, jelikož jsem vlezla do obchůdku La Formaggeria. Itálie + sýry + prosciutto a tak dále. V tomto krámku jsem strávila delší chvíli. Nikdy totiž nevím, co si koupit, protože všechno je zde výborné! Avšak byla jsem nucena si zvolit tak jsem zvolila - bílý jogurt, čerstvý tvaroh, ricotta (tu kupuji vždy!), prosciutto a nakonec kozí sýr. Oooo, jak já miluji kozí sýry!


Na závěr bych se s vámi chtěla podělit o tu největší radost. Tou je kniha Bodybook od Cameron Diaz. Tak moc jsem si jí přála, ale bohužel jsem si ji nestihla pořídit hned jak vyšla, tudíž jsem musela čekat na dotisk. Ale teď už je u mě doma v pokojíčku a já už jí nedám z ruky. Mám přečtenou 1/3 a nemůžu přestat. Cameron, tohle se ti povedlo. Knížka je velmi hezky napsaná a je pochopitelná i pro lidi, kteří toho moc o stravování nevědí jen to, že salát je lepší jak pizza. Líbí se mi! Hrozně moc!


PS: Příště už bude nějaký fashion článek! Jídla a stravování a povídání o zdravém životním stylu bylo dost. Teď už prosím oblečení a kosmetika. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat