1/08/2015

Dreams

Každý z nás si sní své sny. Některé nás provází už od dětství a jiné jsou nové. Je jedno zda naše sny jsou cestovatelské, materiální, psychické či jakékoliv jiné. Mnoho dívek má typický sen - založit rodinu a být šťastná. Nezáleží ani na tom, zda váš sen je splnitelný. Je to váš sen a tak už je jen na vás zda se budete snažit jej dosáhnout nebo ne. Pamatujte, že záleží jen na vás.




Singapur a Japonsko
Tyto dvě země jsou pro mě takový cestovatelský sen. Hrozně bych si je přála navštívit a proč zrovna tyto? Minulý rok jsem byla dva týdny v Thajsku a musím říct, že to byla nádherná dovolená. Nadchlo mě jídlo, ruch, lidé, způsob života a dokonce i ta špína. Asie se u mě tedy dostala na hlavní příčky cestovatelských tužeb. Předčila Ameriku, Afriku a dokonce i Austrálii.
Singapur jsem chtěla navštívit už jako malá. Poprvé mě uchvátil v jednom dokumentu. Už jen to jméno "Singapur" zní tajemně a kouzelně.
Japonsko. Vyspělá země, kde se život nezastaví, kde se den nerozděluje na noc a den. Přesně takto bych ho charakterizovala. Země odkud pochází gejši, sushi, čajové obřady, manga komiksy a další úžasné věci.

Ariel
Přesně tak, mám namysli mořskou pannu z Disneyho pohádek. Přála bych si ji mít vytetovanou. Malý obrys a nebo celou na nártu, ale v pořádném provedení, aby vypadala realisticky.
Malá mořská víla je má nejoblíbenější pohádka, na které jsem vyrostla. Má pro mě hluboký význam. Jedna z mála věcí, která pro mě bude "věčnou láskou". Nevím zda to má spojitost i se znamením zvěrokruhu, jelikož jsem vodnář, ale mořské panny obecně považuji za ty nejmagičtější nadpřirozené bytosti. Smyslné, nebezpečné, silné a svobodné.

Fitness centrum
Myslím, že to už jsem zmiňovala ve faktech o mě. Můj kariérní sen je mít vlastní fitness centrum s posilovnou a výživovým poradenstvím. Pokud bych měla tento sen dovést k dokonalosti. Nebylo by to jen jedno centrum, ale hned celá síť centrem v různých zemích.

Christian Louboutin a Alexander McQueen
O tom žádné pochyby. Myslím si, že to je sen každé ženy. Mít ve svém botníku lodičky s červenou podrážkou od Louboutina. Mně však jedny nestačí! Já potřebuji (všimněte si slova potřebuji, nikoliv chci nebo přála bych si) i nádherné střevíčky od pana McQueena. Jeho tvorba je svým způsobem specifická. Nazdobená až kýčovitá, ale přesto zajímavá. Neomrzí, naopak vždy si na jeho kouscích najdete něco nového co vás nadchne.

Kotě
Nikdy jsem neměla koťátko ani štěňátko. Rodiče mi dovolili králíčka, křečka, morče i myšku, ale nikdy žádné dlouhodobé zvířátko, se kterým bych se mohla mazlit. Vždy jsem si přála ležet v posteli a u svých nohou mít schoulenou kočičku. Nejlepší variantou by byla bílá a chundelatá. Pořád bych jí "ňuchňala", česala a milovala.

PS: Holčičí sen - "jíst a nepřibrat" ani nezmiňuji. Beru ho jako samozřejmost! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat