1/25/2015

January beauty NEW-IN

A je to tady. Leden se nám pomalu blíží ke konci a s ním i shrnutí novinek. První přichází článek s novinkami z lednové kosmetiky a později přijde i článek s novinkami z mé šatní skříně. Každopádně pokud jste zvědaví na novinky a jejich hodnocení, tak čtěte dále! :)


Rimmel Scandaleyes Thick&Thin Eyeliner

Tak tohle je tužka/linky/fix (říkejte tomu jak chcete), která stojí za to! Vyzkoušela jsem linky jak tekuté, které se mi nikdy nepovedly udělat precizně, tak i linky obyčejnou tužkou. Nakonec jsem přešla na fixy, které jsou ihned suché a tak máte linku jedním tahem. Oříšek však byl najít tu správnou fixku. Vyzkoušela jsem jich několik. Vždy mě zklamalo, že byly téměř po třech použitích vypsané a tak i k zahození. To nemluvím ani o tom, že se rozmazávaly a nebo bledly. Nakonec jsem narazila na tyto. Za málo peněz hodně muziky. Přesně takhle bych je charakterizovala! Pořídila jsem je za sto korun, dlouho drží, nemažou se a pozor, fixa po už asi třicátém použití není vypsaná. Rimmel mě tentokrát příjemně překvapil.


O.P.I (San Tan-Tonio) a S.he nail oil pencil

Jako první začnu s lakem na nehty. Už několikrát jsem narazila v různých časopis na tuto značku, která je vychvalována do nebes a celkově považována ze "to nejlepší", co se laků týče. No abych byla upřímná, tak si říkám "ještě, že byl ve slevě". Tuto značku koupíte například v Sephoře, za cca 450kč. Což je za lak na nehty docela dost. Odstín je to však pěkný, to se musí nechat. Lak docela rychle zasychá a má široký štětec, takže jej snadno nanesete. Jen mě zklamalo, že moc dlouho nevydrží. Pokud občas něco děláte rukama (a to nemám namysli těžkou manuální práci), tak po dvou dnech uvidíte na špičkách nehtů odlupky.
Nedávno jsem si koupila olejíček na nehty, ale v lahvičce s kapátkem. Jsem z něj nadšená, je perfektní na mojí suchou a otřesnou nehtovou kůžičku, ale ... jeho problém je nepraktičnost. Kůžičku si potřebuji mazat skoro každou chvilku, jinak mám velké záděrky, a kapat si olejíček na nehty ve městě za chůze není to pravé ořechové. Tahle tužka mi usnadnila práci. Moc nemastí a suchost zamaskuje v jednom okamžiku. Ve škole a doma však pořád dávám přednost svému olejíčku v kapátku.


Daily make-up brush cleaner ke štětci no. 45 ze Sephory

Mytí štětců. Jedna velká otrava, alespoň pro mě. Nevím jak vy, ale mě to opravdu nebaví, ale je to nutnost. Trn z paty mi však vytrhl tento chytrý sprej. Po každém použití jej stačí stříknout na štětec a rázem je po bakteriích a problémech. Sprej stojí dvě stě korun a dá se koupit v Sephoře. Funguje jako desinfekce. Jediné co neumí je odstranit zbytky make-upu, pudru a stínů. Takže štětce se musí přeci jen občas vymýt.
Štětec! Co k němu? Nutnost, kterou jsem potřebovala. Měkký, jemný a skvěle se s ním nanáší pudr.


Sephora Lotus a Lingzhi mask

První maska stojí za to, ta druhá je spíš odpočinková, neviděla jsem po ní žádný rozdíl. Ve zkratce kupte si tu růžovou, udělejte si čaj, zapalte svíčku a hoďte nohy nahoru.
Tato maska je vlastně kousek napuštěného ubrousku ve tvaru obličeje. Perfektně sedí i když je to jeden kus, poněvadž má "průstřihy", díky kterým si ji nandáte na obličej, tak jak potřebujete. Na obličej se přichytí a chladí. Po patnácti minutové nirváně jsem ji sundala, zbytky vmasírovala a následně opláchla. Pleť byla rozjasněná, hydratovaná a živější.


PS: A co vy? Používáte nějaký z těchto produktů, pokud ano, jste s nimi spokojeni?

Žádné komentáře:

Okomentovat