1/24/2015

Lazy for friday night party?

Znáte ten pocit, když někam máte jít a nechce se vám? Jedna část vašeho JÁ hledá miliony výmluv, aby jste nemuseli nikam jít a mohli zůstat hezky v pohodlí domova. V tomto počasí bych řekla, že i zachumlaní v pelechu s hromadou čokolády, oříšků a v mém případě sýrů! Horký čaj a televize - to je to pravé. No, ale pak je tu to druhé JÁ, které vám připomíná, že jste se na tu událost už ohlásili s slíbili, že tam půjdete. Zkrátka, to akční JÁ, které vás nenechá sedět doma a ládovat se dobrotami, nýbrž vás nutí žít společenský život. Jak se, ale rozhodnout?



Přesně takovéhle dilema jsem měla včera. Slíbila jsem už před delší dobou, že se půjdu podívat na maturitní ples lycea, ale včera jsem tam vůbec nechtěla jít. Celou dobu jsem si říkala, že to nebude tak super, jako ples minulý týden. Koneckonců byl to ples jen 14 lidí, zatímco ten předcházející cca 50, tím pádem byl i v jiné budově (mnohem menší) a zkrátka jsem byla neskutečně líná. Neměla jsem nachystané šaty, boty ani psaníčko! A make-up s vlasy? Last minute řešení.

Nakonec jsme se s kamarádkou šly podívat. Říkaly jsme si, že lístky už máme, tak by to byla škoda. Domluvily jsme se, že kdyby nás to tam nebavilo, tak holt pojedeme domů. Přípravy se konaly v posledních pár minutách a účesy byly skutečně hotové v za 5 minut.


Téma plesu bylo Moulin Rouge. Maturantky přiběhly v korzetech, síťovaných punčochách a černých kalhotkách s kraječkou. Nebudu lhát, takže první, co jsem si pomyslela bylo "To jako vážně?". K nástupu si vzaly hole a už to jelo. Myslím, že pánské publikum bylo velmi potěšeno. Na nás po chvíli padla krize, kdy jsme se opravdu nudily. Malý prostor a málo lidí, ale dlouhá chvíle byla zachráněna, výborným lattém. Co by si také mohly dát jiného dvě holky, které nepijí a milují kávu, že? Ovšem opravdu grandiózní se stalo půlnoční překvapení. Pole dance! Už i u nás v Čechách začíná být tento sport známý. Publikum si ho náramně užilo a hodilo se i k tématu plesu.

Závěr? Jsem ráda, že tentokrát vyhrálo mé akční JÁ. Pátek jsem strávila ve společnosti lidí a ne doma zalezlá v peřině s jídlem. I když takové večery občas nejsou k zahození!

šaty - ZARA / PULL&BEAR
boty - BAŤA / ZARA
psaníčko - ZARA / H&M




Žádné komentáře:

Okomentovat