1/30/2015

Winter holidays

Tak je to tu. Vlastně včera to tu bylo. O čem mluvím? Přeci o vysvědčení. zní to hrozně, když to takhle napíšu, ale tohle bylo vlastně moje poslední pololetní vysvědčení. Žádný sentiment nečekejte, jelikož se nemohu dočkat až opustím střední školu. Dnes byly však prázdniny (poslední pololetní pro mě) a já si je užila jak se patří. Strávila jsem se nákupy v Praze.

čtěte dále :)


Jak už jsem psala, bylo pololetí a to znamená jediné - polovinu školního roku mám za sebou. Teď už mě čeká ta kratší polovina, kterou zakončím (doufám) maturitou. Ovšem, protože to nebyla žádná procházka růžovou zahradou, tak jsem se musela odměnit.


Ráno jsme s kamarádkou vyrazily do Prahy na nákupy. Poslední dobou se nám moc nedařilo a málokdy se stalo, že jsem se pro něco nadchly a něco si koupily. Všechno bylo takové mdlé a bez nápadu, a když už to bylo pěkné tak předražené. Nejsem žádný skrblík, ale snažím se rozpoznat, kdy nějaká ta konkrétní věc, která se mi líbí má vůbec tu hodnotu a zda mi za ty peníze stojí.
Dnes se nám však poštěstilo. Den začal velkým caffé latté v costě. Během tradiční kávy jsem si naplánovala, co všechno si potřebuji sehnat a jak na to vlastně půjdu. Systematicky? Nebo budu po obchodech zase lítat jako splašená veverka? Dneska na to půjdu systematicky. Projdu krámy, vyzkouším si vše, co se mi bude líbit a pak si vše koupím. Nejdřív si však rozmyslím, co potřebuji. Docela se mi to i zadařilo.
Konečně jsem si pořídila kalhoty (ne jedny, ach jooo) a taky roláček! Ovšem nejroztomilejší botky si pořídila kamarádka. Černé moon boots s kožíškem! Na zimu parádní!

kožich - PRIMARK
svetr - PRIMARK
džíny - PIMKIE
boty - BAŤA
taštička - MOHITO


Žádné komentáře:

Okomentovat